15 Eylül 2008 Pazartesi

Dev düet geliyor!



Dannii ve Kylie Minogue düet yapacak!
Dannii Minogue, kız kardeşi Kylie ile bir düet parça kaydetmek için oldukça kararlı görünüyor.
Avusturalya’lı şarkıcı, bir süredir müzik kariyerine ara vermiş gibi görünse de stüdyoya girerek kız kardeşiyle düet yapmak için sabırsızlandığını söylüyor.

Dannii açıklamasında; "Kesinlikle bir düet yapmak istiyorum, sadece iyi bir proje ve doğru bir zaman gerekiyordu ve beklediğim zamanın geldiğine inanıyorum. Şarkı söylemeyi özledim, önümüzdeki yıl müzikle ilgili bir çok planım var. Kylie’nin bu sene çıktığı turnede, onunla birlikte ‘Kids’ adında bir düet parça seslendirdim,gerçekten çok keyifli olmuştu. Şimdi, onunla stüdyo girerek düet yapmak için sabırsızlanıyorum" dedi.

Kylie Mİnogue ve Dannii’nin yapacağı düet ise;bir ABBA parçası ‘The Winner Takes It All’ olacak. Seslendirecekleri bu parça,İngiliz yazar Simon Donan’ın çocukluğunu konu alan Beautiful People adlı yeni bir dizinin parçalarından biri olacak.Beautiful People, İngiltere’de yıl sonunda ekranlara gelecek.