1 Mayıs 2008 Perşembe

Oyunculuğa dönme zamanım geldi

Oyunculuğa dönme zamanım geldi
Dünyaca ünlü pop ikonu Kylie Minogue, dünya turnesi kapsamında İstanbul'a geliyor.



Kylie Minogue fotoğrafları



Dünya turnesi kapsamında 20 Mayıs akşamı Kuruçeşme Arena’da konser verecek olan Kylie Minogue, annesi, babası ve kız kardeşini de beraberinde getirecek ve ülkemizde üç gün kalacak. Konserde 20 kişilik dans grubu, 10 kişilik orkestra ve 5 akrobatla birlikte Türk hayranlarını coşturacak olan Minogue, "Çok yakında yine oyunculuk yapmak istiyorum" diyor.


Turnede olmanın en iyi ve en kötü yanları neler sizce?


En iyi yanlarından biri "turne ailesi" olarak seyahat edebilmek... Gerçek bir dostluk var ekiple aramızda. Kariyerim boyunca hiçbir işte böyle bir arkadaşlık yaşamadım. Herkes birbirine destek olmak ve ortaya en iyi şovu çıkarmak




için uğraşıyor. Canlı sahne performanslarının güzel tarafı, her an her şeyin olabilmesi; o yüzden de etrafınızda mutlaka başarılı insanlar ve iyi dostlar olmalı. Turnede benimle 100’e yakın kişi çalışıyor. Tabii ki bazen zor zamanlar yaşıyoruz ama turneye çıkmak çok tatmin edici bir yolculuk... Biz bunu seviyoruz.


İlk kez bu turnede daha önce gitmediğiniz ülkelere gidiyorsunuz: Macaristan, Bulgaristan, Türkiye, Rusya, İspanya, Litvanya... Neden bu değişiklik isteği?


- Her zaman yeni ülkelerde konser vermeyi istemiştim, o şansı işte bu turnede yakaladım. Daha önce gitmediğim pek çok ülkede ilk kez sahneye çıkacağım. Turne programıma eklenen ülke sayısı ileride daha da artacak.


Son zamanlarda çok yoğunsunuz. Bu turnenin yanı sıra ikinci parfümünüz "Showtime" ve yatak takımınız "Kylie at Home" da yeni piyasaya çıktı. Bu kadar farklı alanlarda çalışabilmeniz, hepsine yetişebilmeniz için sizi neler motive ediyor?


- Bu projelerin her biri çok eğlenceli... Çeşitliliği çok seviyorum. Yaratıcılığımın farklı yanlarını ortaya çıkaracak projeler hemen aklımı çeliyor. Yaratıcılık barındıran her projeyi gerçekleştirmekten keyif alıyorum. Bütün sebep bu...


<http://www.hurriyet.com.tr/_np/9977/5479977.jpg Sık sık iş ve özel hayat arasındaki uyumun öneminden bahsediyorsunuz. Peki dengeyi iyi sağladığınızı düşünüyor musunuz? Rahatlamak, dinlenmek ve güç toplamak için neler yapıyorsunuz?


- Evet, yaptıklarımın çoğu enerji ve adrenalin harcatan işler. Fakat öyle bir tatmin duyuyorum ki, işi tamamladığımda kendimi çok fazla çalışmış gibi hissetmiyorum. Öte yandan, uzun süren yolculuklardan sonra dinlenmek için en iyi ilaç, evden dışarı çıkmamak oluyor. Biliyorum biraz sıkıcı, ama gerçekten işe yarıyor. Arkadaşlarımla yemeğe çıkmak da bana iyi geliyor. Özellikle yorulup işe ara vermek istediğimde, bana çok fazla şey ifade eden insanlarla bir araya gelmek, gülüp eğlenmek, bana kendimi iyi ve güvende hissettiriyor.


Bu turneden sonrası için planlarınız neler?


- Doctor Who’nun Christmas bölümünde rol aldıktan sonra, daha fazla oyunculuk yapmak istediğime karar verdim. Kendimi özüme dönmüş gibi hissettim. Belki de artık o dönemleri ve oyunculuk dünyasını kurcalamanın zamanıdır... Çok yakında yine oyunculuk yapmak istiyorum.